Disig dag

Alla ni som är vän med mig på fejjan ser att jag är förbannad.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva - så förbannad är jag.
Alla otrogna jävlar äcklar mig. Jag förstår inte hur ni tänker eller fungerar?
Nästa idiot som är otrogen kommer inte att se morgondagens solstålar.
-
Här har ni utdrag ur en underbar sms-konversation från igår.
-
M: Har hälsat på en kompis och flickvännen, vilket jag nog borde nämnt att jag har tidigare. Hoppas du inte blir allt för arg på mig.
C: Bra jobbat din otrogna jävel.
M: Mm, håller helt med dig, inte alls bra.
M: Är inte alls stolt över det jag gjort och haft dåligt samvete över det jag gjort mot dig och min flickvän. Jag hoppas du kan förlåta mig. Men förstår om du är förbannad.
-
?

Kommentarer
Postat av: emilia

åh nej. fan va hemskt

2010-03-18 @ 14:24:27
URL: http://feelslikeforever.blogg.se/
Postat av: erica

cicci vi måste träffas snart, känns som ja har missat en del .. <3

2010-03-18 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0