Hjärtat väljer blint

Jag är en periodmänniska punkt slut.
Det gäller i princip allt.
Tänker inte gå in på det i detaljer.
-
Rekommenderade en låt till en gosse igår, min "lyssna-sönder-låt" just nu.
Den uppskattades inte.
Då undrar jag vad folk dras till när det gäller musik.
-
Jag dras nämligen inte till artisten eller bandet, utan låten.
(I min playlist kommer du nog inte hitta flera låtar från samma artist.)
Lyssnar sönder 2-3 låtar i en månad kanske, sen åker dom i papperskorgen.
-
Nu har jag glömt av vad jag ville komma med detta.
Jo.
Är det då artisten som lockar? Som en folkkär Carola.
Kanske Guettas beat?
Eller kanske en helt vanlig tönt som skriver som en gud?
-
Ge mig svar tack. Jag är nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0