ge mig ett glas vin, tack!

Herrejösses.
Ni som känner mig vet hur involverad jag är i bloggvärlden. Endast för att det är kul att läsa. Man kan säga att det är min hobby. Haha. Fy fabian vad tragiskt. Men det vore ju konstigt om man hade en egen blogg utan att läsa andras. Eller?
Hur som helst. Jag förstår mig inte på folk. När man väljer att följa en blogg, så gör man väl det för att man tycker att den är intressant och underhållande, eller? Men nä. Istället ska varenda jävla kotte bli irriterade på vad mupparna skriver eller lägger upp för foton. Varför kan dom inte bara ta alla med en klackspark. Hur orkar dom bli irriterade? Jag förstår inte. Kan någon förklara?
Jag tar diskussionen till nästa nivå som ni kanske märker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0