god morgon mina solstrålar

Jag har fått klagomål. Fast bra sådant. Jag uppdaterar tydligen för dåligt.. Attans då. Men jag blir bara glad av att höra sånt. Det betyder ju att min blogg uppskattas! Yäy. Mitt enda mål i livet har blivit verklighet, jag dör av lycka.
Men något jag blev glad för var när jag hittade min försvunna usb-sladd. (Trodde nämligen inte att jag fick någon när jag köpte min mobil och surat ett tag för det.) Så nu jävlar blir det mobil-bilder i fortsättningen.
Nu blev ni väl glada? Skriv en kommentar då vaaaa? Så jag vet vad ni känner tossar. Är ju bra om vi kan kommunicera, även fast det är jag som bestämmer om vad mohahha.
-
Nu lyckas jag inte hitta dom jävla bilderna heller. Åååååh!

Kommentarer
Postat av: sara den rara

Yääääy! Nu förgyllde du min dag här på jobbet, fortsätt så :D

2010-05-06 @ 13:22:22
Postat av: erica

de låter gö bra !

2010-05-07 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0